Mirec...ulevit si tam můžeš...ale nijak si tím nepomůže a změnu tím nevyvolas...Lepší je konstruktivní a věcná kritik podložena relevantní argumentací. Ale je to na tobě ;-)
Mirec, to je bohužel vlastnost :-( a né chyba .... oni to i deklarovali ještě před nasazením patche, že sice posílili stabilitu hry, ale na úkor chatu a nároků na připojení každého hráče...jinak se to dá řešit na http://community.codemasters.com/forum/f1-2011-tech-game-support-1420 a nebo možná ještě dotazem na kontakt na vývojové oddělení F1 2011 na custservice@codemasters.com .
Caparzo, bodování v těhle turnajích je 10,9,8,7,...1. a ty EXP to podle nějakého tajuplného klíče přiděluje a odebírá samotný web automaticky...podle mě nikdo, kromě tvůrce, neví podle jakého klíče :-))
na co moze ist online 16 hracov ked obmedzyli headsety na 6 ludi cez zavod dalsia chyba ato spravyli po tej akoze oprave,ja by som tam tiez napisal ale nenasiel som ziadu adresu,email.
chyby co ma hned napadu su napriklad
1: v kariere ked ju chcem prejst na expert tak normalne hram,ale akonahle medzi tym grand prix si zmenim nastavenia napriklad na easy a urobim nejaku trofej,vratim sa nazad do kariery tak mam uz nastavenie easy a ked si to nevsimnem a pustim hru,hned je to v prdeli.
2: Dalsia vec je ta ista trofej-vyhrat sampionat na hard alebo expert. Ani v expert difficulty nieje vsetko vypnute tak som si vsetko vypol a tak som vyhral sampionat. Trofej som nedostal pretoze som siel na custom,pricom som vsak siel na ovela vacsej obtiaznosti.
3: AI obtiaznost je neskutocne uboha ked ma clovek lepsie auto (ferrari,red bul...) v melbourne je to uplne tesne avsak potom v dalsich cenach su to uz aj o 4sekundy pomalsi jazdci
4: Hra by mala mat viac moznosti ulozenia hry. Napriklad separatne karieru,coop karieru keby chcem hrat s viacerimy aby som nemusel vzdy zacat novu coop ale aby som mal ulozenych s kazdym kamaratom inu. A hlavne aby sa save dal prepisat a nazvat ho ako chcem ja,napriklad coop renault atd.
5: strasna chyba je uhybanie AI o kolo dozadu. Su hrozni,na rovinke vyjdu zo stopy ale ani nespomaluju a pak do zakruty sa hnrd vratia do stopy. V monacu je skoro zazrak nieko obehnut a pritom nespomalit a nejazdit skoro cele kolo za niekym.
6: volant G27 sa v urcitom uhle akoby vypol,povoli sa a clovek ma pocit akoby prestal ovladat monopost
7:novy poznatok neviem ci to robi aj niekomu inemu kto ma ten wirelles headset od sony,ale vcera mi sem tam vypadol zvuk na sekundu a skoro v kazdom kole na zhruba tom istom mieste,
... zatial co ma len tak napadlo
Souhlas, SC a performance online hry je největší problém. Možná se vyhecuju a napíšu do CDM. Patch 1.2 byl z velké části složen s připomínek samotných hráčů, tak že by jsme tomu mohli pomoct a pro další patch, či novou verzi hry pro rok 2012 (je otázka jak se s tím vypořádají, protože minimálně návrat Kimiho a změna názvu a log a barev tří týmů je důležitá věc pro obsah hry a nějak to tam kvůli marketingu a prodejnosti musí dostat ... takže klidně mi pošli chyby co jsi zaznamenal a můžeme to sesumírovat.
No neviem co si mam o tom mysliet. Chyby ktore mne osobne vadia je napriklad pripojenie.Nikdy v ziadnej hre na ps3 mi neblblo a mam ho velmi stabilne. Safety car je total bug. Nechcem tu teraz pisat off topic ake chyby ma tato hra,lebo s tym uz aj tak nikto nic neurobi. Vcera to bolo super,akurat ste strasne rychli. Neviem tusim s dodesom som sa predbiehal a ja som bol na softoch on na hardoch a aj tak bol rychlejsi :)
Caparzo: V Německu tě nerozbil sloupek, ale to, že jsi to vzal nejspíše moc ostře a zapíchl jsi se špičkou do tratě, protože tam je docela velký výškový rozdíl a klesání v zatáčce je takové, že pokud to "střihneš" tak to je jako by jsi přejel schod dolů a je to. Mě se to tam stalo taky už několikrát. Kté druhé věci....myslím, že nemáš pravdu. Ale je pravda, že na některých místech(naštěstí je jich jen pár, možná 2-3) v celém seriálu, tě výjezd mimo ze široka nepřibrzdí, ale výhodu nezískáš(koreu jsme po patchy ještě nejeli, tak uvidíme co tam). Například naposledy v brazílii v zatáčce 3.(za zadní rovinkou) se to sice dalo vyjet ze široka, když jsi nedobrzdil a může mít jezdec subjektivní pocit, že ho to nespomalilo, ale jel jsem takhle za někým, byl předemnou 0,5s, já jsem projel čistě, ten předemnou to vyjel a vrátil se mi přímo před čumák tedy najednou byl rozdíl cca0,1s.
První hru na PS2 jsem nezažil. No zažil jsem F1 2009 na Wii, pak 2010 na PS3 a teď 2011. Můžu srovnávat tyto tři tituly od codemasters a musím říct, že až na performance problém s připojením je 2011(po patch 1.2) zatím nejlepší ať už se jedná o hratelnost, fyzikální model auta, fyz.model tratí, fyz.model povětrnostních podmínek, tak i v neposlední řadě grafice a s tím vším spojený pocit "reálnosti".
Ano, jsou tam chybky, jako třeba nedokonalý a nedotažený SC - viz německo, kde to je dost na pikaču vyřešeno s SC Line, protože se SC vrací do boxů až po přejetí této čáry....a určitě několik dalších na jiných okruzích, ale není to nic extra, protože si zrovna teď nemůžu žádnou vybavit.
však v pohodě, já to taky tak beru, to ostatní jsem psal proto, aby jsme takovým situacím předcházeli...nějaké takové "nepsané" pravidla....a zrovna toto by mohlo být užitečné...
tesi,mas jednu velku pravdu je to len hra,ja osobne myslim ze umyslne nikto nechce nikoho zostrelit a tomu podobne,k tej nasej brazilii mal som v hlave aj 10s penalty,nakoniec 20s,tak z mojej strany ked som videl, ze na teba nemam,tak sa stalo co sa stalo
BTW: SIlo, vím že jsi to myslel dobře a je to jen závod. Máš pravdu s tou stopou, ale to platí v zatáčkách. Na rovince si máš držet stopu a rychlejší tě předjede. Všimni si v reálných velkých cenách, že pomalejší jezdec na rovince nikdy neuhne, pokud už není v brzdné zóně. Aby nedošlo příště k něčemu podobnému, pojďmě si to ujasnit. Pokud chceme na rovince někoho pustit, ať už proto, že jsme o kolo zpět, nebo jen proto, že máme pocit, že ten za námy je o 1s rychlejší a nechceme riskovat kolizi, tak neměňme stopu a jeďme rovně.
PS: Nemusel jsi mě chtít pouštět, byl to super souboj a já jsem měl také už dost sjeté gumy .... nebýt DRS, tak nebylo kde tě předjet, to že jsem na tebe tlačil je jiná věc. Předjet nebylo kde, protože jak je známo, rychle dojet, neznamená rychle předjet. ;-)
To je priam neuveritelne. clovek sa zabije na stlpiku ale ked zoberie zaakrutu zo siroka po trave tak je este rychlejsi. Neviem ci sa to len mne zda,ale tato F1 ma viac chyb ako prva online hra na ps2. Vazne nechapem co v tom codemasters robia,dokonca sa cudujem ze Bernie co je perfekcionista a materialista este stale doveruje codemasters. u mna by skoncili uy po vydanej 2010 verzii.
do pice do pice kua kua. Tak hned prvy zavod a rozjebe sa mi auto v prvej zakrute o tu debilnu umelu somarinu co ukazuje apex zakruty. To co ma akoze byt??? spatny vtip