auto vlastní bez tuningu a nastavení , pouze vyměnit olej a barvu , auto je zbalíčku MAZDA ROADSTER TC , tratě : Tokyo - REVERS , Grand Valley- REVERS a Capa Ring North , vše na 7. kol , start - 2.kola kvaldy , asistence povoleny , poškození střední , penalty vypnuty , pneu libovolné . PP nastaveno na 477
ja proti tobe taky nic nemam. jen to vysvetluju z meho pohledu jak to bylo. Proste jsem te videl za mnou, ne vedle sebe. Proto jsem si najizdel doleva abych tu zatacku lip projel. :-) to je vsechno :-)
Ja do nej koukam porad periferne a celou dobu vim, co se deje za mnou... Heled uz je mi to vylozene blby... ses dobrej a ua tu timhle nechci snizovat to jak moc. Nezlob se tedy a z my strany nic spatne vuci tobe...
ja nevim proc je tak tezky to vysvetlit.... ted uz jsem trochu nalamanej tak to reknu asi tak, ze kdyby bylo vsechno v pohode tak tam pak z niceho nic nelitam v hodinach. Ja lam zrcatko trochu jinak... Ua do k
Mave, kdyz jsem te videl za sebou, proc bych si do te zatacky nenajel?
rikam, jezdim normalne z pohledu ridice. na volant a budiky. zrcatko je tam taky. soustredil jsem se na svou stopu, protoze to bylo posledni kolo, kouknu do zrcatka, jsi za mnou ok... pak jedu a kdyz jsem se podival dozadu znova tak tys tam lital zleva doprava.
takze jezdis z kockpitu nebo z narazniku? Podle toho co si potom rikal, tak jsem pochopil, zes vubec nevedeo, ze usem byl tak blizko m, protoze si mluvil o tom, ze ses “pak podival dozadu” a to uz si me videl v hodinach. Netvrdim, ze to byla tvoje chyba, ale kdybych te videl ja jak ses rychlejsi a jedes stopu vedle me, zatim co ja jedu prostredkem, tak bych to takhle nezavrel. Mel jsem vetsi rychlost a pred horizontem uz byl castecne vedle tebe.... Kdyby tomu tak nebylo, tak me tezko vytlacis, ale zaradis se prede me. Kdybych ubral plyn, tak by ses zaradil predeme a bylo to, ale ja jel stopu, ktera v tu chvili byla volna. V zrcatku to navic neukazuje zrovna korektne, coz muze byt prave jadro problemu. V normalnim svete pokud vidis v zrcatku cely auto, tak je jednoznacne cele za tebou. V GT je to posunuty a to auto uz muze byt castecne i vedle tebe.
Kazdej hold jezdime jinak a ja jakozto druhej s tim mam pocitat... Kdyby ale byla situace opqcnq, tqk bych nezaviral. Na vnitruu bys byl tak nebo tak a nadjizdet si do zatacky id
kdyz jsem tam jel parkrat za vratimem, tak jsem si pred tou zatackou vzdy za nim dobrzdil, tak jsem myslel, ze i ty sis tam pribrzdil, ale najel si kolem na travu a to te rozhodilo... :-( tak sorry, ale ja te nevidel vedle sebe, fakt
polovickou auta vedle? ja te v zrcatku videl furt za mnou a do te pravotocive zatacky jsem si tam najizdel logicky do leve casti trati. jel jsem normalne z pohledu na volant!
tak ten muj spech byl z duvodu, ze jsem mel pozde vecer vyzvednout mladou z vecirku a tak nejak to vychazelo na cca jedenactou hodinu... proto jsem pospichal, abych nemusel z turnaje utikat. Ted je ale pul dvanacty a jeste neni treba vyzvedavat :o]]
co se tyce turnaje, tak to vozitko je cista radost.. dokonce i na ty vode se to krasne ovlada, kde uz teda je potreba davkovat spravne plyn, ale opravdu jsou to super zavody. V kazdym zavodu jsem si zazavodil.. bylo to bezva.
Nu a ted k tomu, co me GTcenzor nenechal napsat. V poslednim zavode jsem v prvnim kole po skoku jel vedle Michelle a doskocil sikmo tak, ze jsem castecne byl na trave.. byly z toho logicky hodiny. V poslednim kole se mi stalo neco podobnyho, az na to, ze me tam poslal svoji zavirackou Ahoso :o] .. bylo mi divny, ze me tam tak pekne zaviras, kdyz musis videt, ze jsem polovinou auta vedle tebe, ale pak si mluvil o tom, ze jezdis z pohledu bez zrcatka a tim se vsechno vysvetlilo. Pro priste pokud budes trvat na tomhle pohledu, tak se castejc koukej dozadu, protoze si o me evidentne vubec nevedel.
Taky mam ten pohled rad, protoze je z nej videt mnohem vic, nez z narazniku, ale problem je s tim prehledem a s tim, ze se musi casto koukat dozadu a kvuli tomu jezdim radci z narazniku.