Auto vlastní Rally Cars od r.výroby 92 , (koupíš nyní v online shopu)- PROHIBITED , PP - 495 , Pneu - libovolné ,START NA PNEU R.HARD , nastavení - VERY FAST , Trat - MONAKO - 30.kol , asistence povoleny , poškození střední , penalty vypnuty ,
zajímalo by mě.. jestli by se dalo jet nějakou spořivou jízdou tak, že by to žralo míň, nebo jestli je to prostě dáno kilometrama? Asi budu muset vyzkoušet, protože mám tenhle problém zatím se 100% úspěšností :o) Radči bych poslední kolo zvolnil, aby mi béňo došlo až před boxem, než jet kudlu a pak půlku kola 80 tkou
Jo jo ... Při posledním pitu jsem si nadával, že jsem dal moc paliva a ztratil čas, ale nakonec to vyšlo ... Ale jen těsně. Další kolo už bych nedal asi :-)
hodně do toho promlouvá kolik se tankuje paliva, protože v prvním nebo druhým pitu jsem tankoval 50litrů a to jsem tam stál neskutečně dlouho, takže další důležitá věc rozvrhnout si tankování
já jsem počítal, že mě dáš, protože přeci jenom degradace pneu je jedna věc a jezdíš horší a horší kola, ale v jednu chvíli ač nejsou sjetý, tak kloužou tolik, že najednu zajedeš kolo o hodně horší, než to předchozí a v tu chvíli by si mě dojel na kontakt a pak někde snadno předjel.. nejspíš v kopci :o) ale jako už tomu moc nescházelo to dojet.. no to už se nedozvím, každopádně můžu bejt rád, že jsem dojel vůbec druhej
nevíte někdo, co jeli devil s 66tkou za taktiku? to byla jako jedna zastávka a zase hardy?
Tím, že byly hardy na začátku, tak bylo opravdu zajímavý, kdy se zajede do pitu pro softy.. nebylo to úplně jednoznačný a ač jel ahoso dřív a já snad o dvě kola dýl, kdy jsem jezdil druhej těsně za devilem, tak jsme se nakonec tolik nerzcházeli. Časy s hardama byly cca 1:41 a se softama 1:38-39 ... ke konci závodu s minimem paliva i 1:37.. softy ale odešli po 7-8kolech s hardama bych tipoval tak 12-13.. kluci na hardech podle mě právě tlačili, aby dojeli alespoň těch 15, ale konci životnosti pneu už ztráceli extrémně moc. Jestli s hardama, tak to chtělo dvě zastávky a možná by to bylo zajímavý v porovnání
tentokrát to s devilem vyšlo, ale jelikož jsme zvolili každej jinou taktiku, tak jsme se na trati stejně moc neviděli :o)
nicméně skvělej závod a takticky zajímavej.. a jako tradičně mi došel benzín těsně před koncem v tu chvíli na prvním místě 2sec před Ahosem :o) naštěstí jsem měl dostatečněj náskok na to, abych se po nucenym pitu stačil ještě vrátit na druhý místo
ty jo draci nevim jestli t v tyhle sestave ma smysl pac s devilem se na tuty neuvidime. Toho jsem videl snad jen jednou nebo dvakrat tak pred rokem a od ty doby jsme se my dva nikdy nevideli
Ok, kdybys mě neviděl tak ti řeknu to, co Vincent Vega sám sobě u zrcadla: Takže. Teď vypadneš ven a řekneš: "Dobrou, byl to krásnej večer". Vyjdeš ze dveří. Nastoupíš do auta. Odjedeš domů. Vyho*** si ho a hotovo. Šmitec.
no to jo, ale to je dáno jenom tím, jak pojede a né tím, že by tím mohl nějak taktizovat. To by mohl v případě, že by jel musel alespoň jednou obout, ale né je mít hned na startu.. tím to máme všichni stejný a je jenom otázka kolik na nich kdo ujede. Nevím nevím.. snad jen řešit, kdy se ještě! vyplatí zůstat na hardech a kdy už jet do boxů pro softy.. hmmm hmmm no možná že tam nakonec trochu taktiky přece jenom je :o)))