Motorstorm Gran Turismo 5 Racedriver: GRID Burnout Paradise Wipeout HD www.gamebazar.cz


-



Jedéém
Pátek - 10.04.2009 - 22:00
Admin závodu: Jan Superman

vsetky trate, vsetky vozy, prvych sest miest, nebudu sa jazdit tieto skratky-sugar strecha z prava do lava vid best timetrial, mudslide nepreskoci sa pomocou hrbola z dolnej trate na hornu, je to 2x po sebe, na zaciatku pod skokanskym, potom za zakrtutou, vid best timetrial, voda cascade, wind nepreskoci sa cez zabrany a nepojde sa ponad lavu pomimo skokanskeho - znova hrbol, vid best timetrial, paradise nenabehne sa na kamen za velkou vodou, co mi este napadne napisem v diskusii a zhrniem pred
Pravidla:
Trofej:
Por.:   Score: Nickname/PSN-ID: EXP:  
1. 80 Maverick_cz (Maverick_cz) 2040 26
2. 62 Marty Stejsn (MartyStejsn) 1699 116
3. 53 SANTO (santo36) 1754 41
4. 48 Hulvat (Hulvat) 1755 -7
5. 45 Jan Superman (Jan28sk) 1671 -14
6. 24 Kajda205CZ (Kajda205) 1365 65
7. 21 Jordi (JORDI__CZ) 1454 -6
8. 2 I1H (I1H_SK) 1585 -115
9. 0 RobotCZ (RobotCZ) 1473 -107


Pro psaní příspěvků se musíš nalogovat (vlevo).

<- předchozí strana | 3/8 | následující strana->
Abe - 2009-04-10 13:12:43
Jinak ohledne toho meho napadu bych to sem do tohoto turnaje uz urcite nehazel. Takovyhle zasadni rozhodnuti se musi dukladne rozmyslet / ulezet, projit sirsi diskuzi a vychytat mouchy. Co se tyce zaseknuti - me se to jeste nestalo. Takova situace se vyskytne opravdu vyjimecne a resil bych to individualne, kdy by se zavodnik musel zodpovidat, zda k tomu mel opravdu dobry duvod. Uz jenom myslenka ze za to bude penalizovan si rozmysli si to bezduvodne pouzit. Tim odpovidam i na Santovu pripominku, kdyz nekdo pojede osamocene a pouzije Respawn. No zkusit to muze, ale je to podvod. Jednou dvakrat mu to vyjde, ale driv nebo pozdeji ho nekdo uvidi a spadne klec. Zalezi na nem, jestli bude chtit podvadet a riskovat. Naopak si myslim ze vetsina zdejsich hracu zde jezdi pro zabavu a podle pravidel. Nebudou si sami chtit sobe kazit hru a snazit se obchazet pravidla.
Abe - 2009-04-10 13:06:40
jsem mile prekvapen :) diskuze a bez hadek? Kde si kazdej napise svuj nazor, kazdej si vyslechne kazdeho a bez emoci reaguje. Jen tak dal - tlesk, tlesk
Hulvat - 2009-04-10 12:17:01
ted to ctu , to same jsem chtel rict , dame Teamovej zavod ......... klidne to zalozim ........ mam z tim zkusenosti z Gridu
starky1983 - 2009-04-10 12:11:45
no jak rikam je to jen napad treba jeden dat na skousku a uvidi se jakej o to bude zajem jinak tymovej turnaj v MS uz tu opravdu dlouho nebyl ten posledni jsem tusim zakladal jeste ja a to uz je hodne davno :)
Maverick_cz - 2009-04-10 12:04:43
ale udělat kapitány a dát si týmovej turnaj jako byl teďka v Gridu.. to bych si klidně dal
Maverick_cz - 2009-04-10 12:03:43
na druhou stranu trochu škoda to dělit, protože to, že tahle "lepší" skupina je schopná někde jezdit o něco rychlejc neznamená, že ve spoustě míst je to vyrovnaný s ostatníma... nejednou jsem si zazávodil se spoustou lidma, který nikdy nic nevyhráli.. Už takhle je nás tu málo na storma a né všichni co by jeli maji čas zrovna jet, takže by se jenom dělili závodníci a ty co by mohli jet by tu jen čučeli, jak jedete vy.. Já myslím, že pokud to většina bere jako zábavu, tak je jim fuk, že první tři se jedou "svojí" ligu..
starky1983 - 2009-04-10 11:56:54
jj je to jenom napad proste jsem si rikal ze by to ty svatecni jezdce a novacky vic bavilo bylo by to vic vyrovnane a meli by veci sanci neco vyhrat treba by to i prilakalo nove lidi samozrejme ze kdyby tam zacal nekdo vyhravat jeden turnaj za druhym tak ho proste vykopneme mezi elitu ktera zase muze delat turnaje jen pro ty nej coz muzou bejt taky zajimave zavody proste takova prvni a druha liga ja jeste porad nemam PSko doma ale potom treba neco zalozim i kdyz ja asi skejsnu u wormsu a nic semnou nehne :) jinak tech lidi co by tam nemohlu je 7 - Abe,Vlado,Twins,Caoli,Zlodej,ty a Zlutis
Maverick_cz - 2009-04-10 11:53:05
tak né.. 7.2 moje jediný první místo... sakra.. chtělo by to Starky ještě popřemýšlet o vyjímkách :o)))
Maverick_cz - 2009-04-10 11:48:38
Starky tak ty můžeš taky zakládat ne? tak to založ a dej si tam tu klauzuli o který mluvíš... Myslím, že to neni ani nic proti těm hráčům co jsou na vrcholu, protože mám za to, že to Tragedyho bodování je tak postavený, aby ten kdo dojede první dostal právě tolik XP podlo toho, jak dobrý hráče překoná, takže proč ne.. jen škoda, že se ty ostatní nemůžou alespoň dívat ;o)) .. Já jsem všehovšudy vyhrál jeden turnaj kdysi co vím, takže možná se k vám i vejdu ;o)))
Maverick_cz - 2009-04-10 11:46:12
no o Collosusu v pravidlech nic neni, takže si to můžeš jezdit jak chceš... ale jestli myslíš debatu o tom objíždění, tak bylo to, že pokud jedeš s monstrem, tak hned za tou první kládou se tam dá vjet přes ten středovej lesík.. a stejně tak u tý druhý
RobotCZ - 2009-04-10 11:27:01
Hele jak to myslite s tema kladama v Colossus? To je mam jako s motorkou objizdet? Dyt to je preci na motorku staveny,no ne? Jo a to s tim selectem je svinstvo. Tohle jsem zazil uz nekolikrat.
starky1983 - 2009-04-10 11:24:18
A co tem svatecnim a novejm hracum udelat turnaj jen pro ne ? Turnaj do ktereho nesmi nikdo kdo za posledni dejme tomu tri mesice vyhral zlatou trofej
myslim ze by to pro ty slabsi jezdce nebylo spatne porovnat se jen mezi sebou bez elity ktera stejne jen spekuluje kudma ny si to jeste mohla skratit :)
Maverick_cz - 2009-04-10 11:06:36
co takhle dát turnaj bez nitra? ;o) to by byl důchodcovskej závod ;o))
Nebo v rallycrossu funguje jedna vychytávka pro zlepšení předjíždění, že na okruhu existuje jedna zkratka, kterou může každej z jezdců využít jednou za závod.. přidává to na taktice a vychcanosti ;o).. V motorstormu by něco takovýho šlo jednoduše pořešit pokud by se stanovil "klasickej" okruh a pak ještě jedna rychlejší cesta.. Řikejte si co chcete, ale pořešit by to šlo a to dost jednoduše.. Udělal by se turnaj třeba jen na dvě tratě s větším počtem kol a v nich by se určil ten hlavní okruh a jedna zkratka..
Maverick_cz - 2009-04-10 11:02:17
to o čem mluvíte nemusí být nutně, že se selectoval.. můžou to být prostě jenom lagy a hra se je takhle snaží obejít.. Já to takhle teda vůbec nedělám a měl jsem za to, že select jde dát až ve chvíli, kdy auto stojí.. čili předejít havárce jde asi maximálně nějakou pikosekundu před tím, než se stane.. Chyba je toho fíglu v colossusu s těma kládama.. ale to už samo o sobě je pořešený jako podvod, kterej je danej pravidlama, takže nevím, jestli select zakázat je správná cesta.. každopádně je to nápad a ten by se měl někdy vyzkoušet ;o) .. Jo a jak píšete, že se zaseknete a neni úniku, tak nevím jak vy, ale já jezdím téměř pořád s nitrem na pokraji bouchnutí čili, když se někde zaseknu, tak stačí jen ho ještě chvíli podržet a jsem venku i bez selectu ;o)))
SANTO - 2009-04-10 10:48:29
ako to chcete odsledovat ked napríklad jazdec na prvom mieste nieje vidiet a spôsobí si havaárku a skôr ako ho druhý stihne na trati vidiet tak sa ten prvý selektuje a tým pádom si stále udrží prvé miesto...a to tak isto aj tesne pred kolíziov sa selewktuje aby sa udržal na nejakom slušnom mieste a tak isto za ním nie je v dohlade žiadne auto...a ja napríklad s tým selektom tesne pred crashom to som ani netušil že to tak funguje... TO PRETO KED SOM NIEKOHO STIHAL A ON ZRAZU ZAČAL BYT PRIEHLADNÝ a UŠIEL MI ...to som nikdy nechápal že ako je to to možné ...on sa vybúra alebo skoro a zrazu je predomnu to potom mi čo jazdíme normálne tak sme lepší JAZDCI ako ty čo takto špekulujú...
Hulvat - 2009-04-10 10:15:14
Me se stalo to ze jsem se jednou zasek takovym spusobem , ze jsem se nemoh ani hnout , takze uplnej zakaz selectu neni resenim , je vsak na miste trestat bezduvodne selectovani , aniz by se clovek dostal do vaznych potizi typu ze je prevracenej nebo nekde seknutej , totiz kdyz v takovem pripade nekomu nebouchne auto , neni proste jine vychodisko nez ten select pouzit ............ ale na druhou stranu , tohle se stava tak vzacne , ze prakticky pouzivani tohodle figlu by to vylucovalo . Je prece jasne ze kdyz nekoho uvidim se valet nebo hrabat se bezmocne v prikopu , tak se na nej nebudu zlobit ze si da select . Sere me vsak situace , jako ze se prede mnou nekdo vyseka a ostatni davaj fofrem select aby do toho nevleteli , to se me totiz uz stalo nekolikrat , pak ja jedinej vul jsem to tam narval a divil se ze jsou vsichni najednou vtahu .......
Abe - 2009-04-10 10:05:17
Tak urcite jde jen o muj nazor / myslenku (ktera ma v sobe potencial :-D) jak to tady zkvalitnit a predejit hadkam. Urcite neprijemnym dopadem bude ono "zaseknuti". No nezbyvalo by pak nic jineho nez to vytocit / vycouvat. Vyjimky bych zadne nezavadel. Urcite by se predeslo vsem spekulacim jestli dany hrac podvadel a jeho Respawn byl jen vraceni vozu na trat ci pomoc (podvod) aby danou prekazku prekonal.
Hulvat - 2009-04-10 09:22:54
jasne...... ale je fakt , ze kdyz se clovek zasekne pod kladou nebo ho nekdo otoci do protismeru tak select je jediny reseni , ale unikat rosekani tak ze nez vubec clovek zacne auto srotovat , tak zmackne select , to je zhovadilost
Abe - 2009-04-10 08:40:39
tak ja se snazim vse ciste projet. Jde o to, ze nekteri necekaji az se vysekaji, uz pri sebemensim naznaku ze to nevyjde se Selectuji a tim se Spawnuji driv nez dojde k jejich explozi. Presne takhle pak se nechaji prekonavat prekazky, ktere by jsi jinak neprekonal.
RobotCZ - 2009-04-10 08:38:51
Automaticky generovaná zpráva: Přihlášení do závodu.
RobotCZ - 2009-04-10 08:38:49
A JEDÉÉÉÉÉÉÉM :-DDDDDDDDDD...........Juchúúú boudou bouračky
Hulvat - 2009-04-10 08:20:26
Paaaani , cece , ono jde to takhle obelhat ? Kdyz se rosekam , tak vsechno zurive mackam vcetne selectu , ale stejne to nepomaha , musim se cumet jak ze me litaj sroubky a maticky . Ovsem pokud to delate jeste nez se zacnete rozkladat na soucastky , no tak to je docela svinsky , ja se totiz snazim problem vybojovat do posledni chvyle a vy jak vidite ze pred vama neco je tak davate select ?

Tohle me zacina nutit premyslet , jestli Motostorm ma cenu jezdit .....
Maverick_cz - 2009-04-10 07:31:49
už jsem na eliminací selectu taky přemýšlel, jenže kolikrát select použiješ jenom proto, že s kamionem tě někdo otočí do protisměru a otočit se znamená tolik času, že to můžeš zapíchnout rovnou... Navíc je pro mě osobně select důvod, proč nekupuju každou chvíli novej six, protože některý smyky-hodiny-kolize jsou tak na palici, že jediný co mě nad tím donutí jenom mávnout rukou oproti střelbě sixem proti zdi je právě select... ;o)
Ať si to pořeší Jan.. jenom pro tenhle turnaj proč ne.. může to být v pohodě,... třeba to bude první vlaštovka ;o)))
Abe - 2009-04-10 06:31:15
tak lumpici, dostal jsem napad na jeste vetsi zkvalitneni turnaju, potazmo zabavy. Zdejsi diskuze je ve 2 rovinach - znevyhodnit / zpomalit silnejsi hrace a podvody jak otakove. Muj napad se tyka ciste tema podvodu. Pokud by se totiz dalo prekonat kmen v Colossus Canyon pouze tak jak psal Drat, pak je to podvod (definice je doufam uz kazdemu jasna). Aby se nekdo nemohl vymuvat: "ja to tam umim, ale me to nevyslo, tak jsem se Selectoval na trat", navrhuji jednoduche reseni :) V turnajich zakazat pouzivani Restartu na trati (Select). Zmrvis to? Tak si hold pockas na animacku a az ti nabehne X tak pokracujes dal. Navic je i tohle prokazatelny (krom toho ze je to systemovy :-D). Kazdej totiz pak uvidi, jestli jsi se rozsekal, nebo jen jednoduse dopredu Spawnoval. Zamezi se tak vsem moznym podvudkum (to je vec ktera me vadi a mela by vadit asi kazdemu). Bud tudy dokazes projet nebo si hold budes muset pockat na animaci vybuchu a pekne te to zpomali :)
Jan Superman - 2009-04-09 21:30:08
den pred zavodem pres 90 prispevku, to de..

border='0' alt='Image Hosted by ImageShack.us'/>
Abe - 2009-04-09 19:12:06
jo cus, bylo to s tebou fajn. Kazdej si rekl svy, neurazelo se a poslouchalo toho druheho. To mi vyhovuje
Maverick_cz - 2009-04-09 19:08:48
co řikáš má hlavu a patu a beru to.. Pro dnešek to tu už balim, někdy zase pokecáme :o))
Abe - 2009-04-09 18:59:20
ver tomu, ze tenhle turnaj je jen prvni "vlastovka" :)
Abe - 2009-04-09 18:58:33
Mave" Jan28sk bud vsechny nebo vetsinu z nich jezdi
Abe - 2009-04-09 18:57:57
Mave: nejsi tady asi dlouho, pak by jsi vedel ze driv se bodovalo jen prvni 3 mista. Byl jsem to prave ja kdo navrhl bodovou zmenu, aby vsichni meli moznost pomerit mezi sebou sily a nebylo to jenom o tech 2 nejsilnejsich. Navrhl jsem bodovani prave prvnich 6 mist ktere se tady pouziva, ja sam jsem se pak priklonil k bodovani vsech pozic krome posledni. Jde o zabavu. Tu vidim v pomereovani sil. Vitez by mel vzejit z toho, komu se v danem turnaji nejvice darilo (zakonite to nemusi byt ten nejrychlejsi!). Cele to je o pohledu na zabavu. Kdyz se v tom udela takovej gulas, ze v podstate prvni mista nebudou v podstate o nicem vypovidat, snad jen o tom, ze pri ty vzajemny holomajzne meli ti dotycni nejvic stesti a nejmin se vytriskali, je pak potom tohle zabava? Za sebe: urcite ne. At si kazdy na tuhle otazku odpovi sam.
Maverick_cz - 2009-04-09 18:55:37
Nevím, jestli to má smysl.. myslím, že tu oba ztrácíme čas.. stejně se to odjede.. tobě to vlastně nic neprovede.. a co bude dál to ukáže čas
Maverick_cz - 2009-04-09 18:52:24
jak se mohl zavézt nějakej trend, když se ten turnaj ještě ani neodjel.. kdyby byly alespoň dva za sebou, tak už tomu můžem řikat "trend" ;o) Pokud přijdou absordní zákazy, tak ten turnaj prostě nepojedu... pokud ho chtějí jet ostatní je to jen jejich volba a nebudu jim do toho vůbec štochat
Maverick_cz - 2009-04-09 18:51:04
ten systém by byl danej a jednoduchej.. Když nebudu počítat tebe a Vlada.. teď nevím, jestli Jan ty zkratky jezdí, nebo o nich jenom ví, tak si nejsem vědomej nikoho, kdo by nejezdil ten původní danej a jednoduchej system projet trať tim nejspontanějším způsobem bez toho, aby hledal, jestli jde skočit támhle a támhle a jestlipak doskočí až támhle... Tímhle turnajem se to právě snaží dostat zpátky do normálních kolejí
Abe - 2009-04-09 18:49:31
Mave: nevim jestli jsi me nahodou dobre nepochopil, ale ja s timhle turnajem nemam nejmensi problem odjet, protoze me vubec nepostihne :) Vykrocilo se vsak spatnym smerem a zavedl spatny trend. Je jen otazkou casu, kdy prijdou dalsi zakazy az ty opravdu absurdni. Tohle te bude bavit?
Maverick_cz - 2009-04-09 18:48:15
jo asi máš pravdu a zmýlil jsem se já.. od začátku mi neni jasný, že je to tady vlastně jenom pro ty, co si sobě a ostatním chtěj dokázat, jak jsou v tom dobrý...
Maverick_cz - 2009-04-09 18:46:00
je to jeden turnaj.. nevím proč z toho děláš pravidlo na pořád... Že by se v tvých turnajích, který maji jasně daná pravidla objevovalo tolik nováčků, tak toho jsem si taky nevšim
Abe - 2009-04-09 18:43:58
Mave: musim s tebou nesouhlasit. Nejaky deskovky jsem uz delal, s kamosema porad neco hrajeme. Pokud se mas opravdu bavit, nesmis o systemu ani premyslet. Ten musi byt dany a jednoduchy. Zadne dodatecne: "No jak to tedy budeme pocitat". Prave takhle zabava nejvic vazne a driv nebo pozdeji zacne prudit. V tomhle ohledu ver zkusenejsimu. To vco popisujes ty, je jezdeni jen tak v online. No tak at si dotycni spolu jezdi Ranked c iCasual Game. Proc z toho ale potom delat turnaj?
Abe - 2009-04-09 18:40:06
Mave: problem mam porad jedinej. V Gridu je takhle postavenej system. Skonci prvni, zacinas v dalsim zavode posledni. Takhle to je. Tady se zavadi neco nevydanyho a natolik vytrzenyho mimo realitu, ze za prvy kazdej novej hrac v tom bude mit zmatek a radeji ani nepojede a za druhy az pojede po internetu jsem opravdu, ale opravdu zvedavej jak uspeje argumentem u protihracu: "Vite ale my tady nejezdime, neumim to ani tady, tak tady nejezdete ani vy" :-D Neni proto jenodusi, aby se tudiz ostatni naucili? Budu v tomhle ohledu staromodni, ale jedinej funkcni system je system, kterej je jednoduchej a spravedlivej pro vsechny, s co nejmensim poctem vyjimek.
Abe - 2009-04-09 18:34:57
Oki Mave: tak ted je mi to uplne jasny (zcela bez ironie). Nechapu proc se to nereklo rovnou ze jde o postizeni silnejsich a zvyhodneni slabsich a proc se kolem toho delal takovej humbuk a snazilo se vsechny presvedcit ze ty zkratky se zakazujou proto, ze jsou podvod.
Maverick_cz - 2009-04-09 18:17:26
logika a systémovost nepatří do zábavy.. čistě spontání věc!
To že se tu omezí trasa ti nedává možnost vyhrát? Nemáš stejnou šanci jako ostatní? Co to meleš, že bude rozhodovat jenom náhoda? Náhoda k tomu patří a ty svým uměním tomu můžeš jít naproti, ale to je vše. Co tě baví na tom, že je předem jasný, že vyhraješ, pokud odstartuješ první?
Maverick_cz - 2009-04-09 18:14:43
"Grid ale přece neni storm" ;o) ... Abe nebudu to psát znova asi to ani nemá smysl znovu psát co jsem tim myslel... V Gridu se kluci co jsou fakt dobrý snažej udělat to tak, aby byly nějakým způsobem znevýhodněný, aby i ty slabší měli možnost si s nima zazávodit. Například otáčení pořádí na startu, týmový závody kdy je jasný, že někdo ze špičky utrpí velkuo XP ránu... Tady se snažím donutit tebe, aby si přistoupil na to, že tu pojeblou zkratku v Casscade Falls nemáš potřebu jezdit, protože jak sám píšeš zmákneš to i bez ní.. dál vychvaluju tady turnaj, kde se zakážou zkratky a ty s tim máš zase problém. Prostě ta mentalita je tady otočená na špatnou stranu. Je to až příliš sebestředný a tím pádem to upadá.. Za chvíli tu budeš jezdit sám. Nemyslím, že je náhoda, že tvoje turnaje nejezdí spousta jezdců i když neberu v potaz Kajdu, Starkyho a Hulváta.. něco je špatně a chtělo by to změnu.
Abe - 2009-04-09 18:07:59
Miro77: a jeste jedna technicka ciste pro tebe. Kup si MS2 a podivej se o cem se tu vlastne bavime. Nektere tve zavery vychazeji ciste z tvrzeni jednotllivcu a nemas pritom opet dostatek informaci. Urcite jsem nesezral vsechnu moudrost sveta. Vyjadruji, jestli si tady toho nekdo nevsiml, ciste svuj nazor, snazim se ho podporit argumenty, opacne nazory beru, bohuzel mi u nich nejak chybi nejaka logicka podpora a systemovost. Pokud cilem ma byt vytvorit takovy zavod, aby opravdu nebylo na startu mozne urcit kdo vyhraje a uplne kazdy at se snazi ci nikoliv muze vyhrat, at to dotycni reknou rovnou. S takovymi zavody nechci nic mit. Zavody kdy nic neovlivnis a rozhodne o vysledku cista nahoda me neberou, mam za to ze podobne maniry by se v Gridu nechytily. Proc se potom nekteri snazi MS2 doslova takhle "dokurvit"? Klidne se i muze stat, ze se takovy nozor podari tady nekolika hracum prosadit a vykricet si ho u ostatnich. Urcite me nezbyde nic jineho nez se s tim srtovnat ci se na to tady vybodnout. Zcela urcite vsak to ale nebude znamenat, ze je ten nazor tim spravnym.
Abe - 2009-04-09 17:55:36
Miro77: ciste teoreticky si predstav: zacnou se delat v Gridu takovy zavody, kde se stanovy ze v Jartame vsichni pojedou nejdriv vlevo, zatoci doprava, pojedou v pravo atd. To je preci na palici. A proc? Protoze se prave tem samejm hracu co nejvic o sobe prohlasujou ze to hrajou jenom pro zabavu nechce potrenovat a chteji takhle ty rychlejsi zpomalit. Nic vic. No uz za nasich babicek existovalo rceni: Bez prace nejsou kolace. Navic MS2 a to mi da kazdy za pravdu je mnohem vyrovnanejsi nez MS1. Herni system je mnohem lepe nastaveny, aby se vykonnostni rozdily uz tak co nejvic smazaly.
Abe - 2009-04-09 17:51:32
Miro77: jedinej dotaz, cetl jsi Starkyho prispevky? Ten si ted proste narval do palice ze je to podvod a to jenom proto ze to tam jezdim. Nic vic! Pokud bych Cheatoval nebo projizdel mistama, kde by se to nedalo projet a delal to nejakym podvodem. Je to tam uplne normalne projedu. At definuje proc je to podvod. Nedokaze to! Nedokazal jsem to ja a ani ostatni. Jak jiz tady pravilo rada dalsich hracu, tehle mist je rada a Cascade Falls zdaleka neni ojedinela. Zeptej se ho, proc mu to tady prave jemu vadi :)
Mira77 - 2009-04-09 17:43:55
...no ja uz se vam do toho nebudu dal plest,myslim,ze mapky jsou dobrej napad,at kazdej admin stanovi pravidla a cas ukaze,zda je to vhodne reseni. a abe,myslel jsem,ze ted uz to treba pochopis,kdyz si to po sobe prectes...jednou jsem ve vasich rozhovorech krome nepeknych vulgarit a urazek vycetl i tenkrat pro me prekvapujici nazor hulviho,ze nejspis snad ani nemuzes pochopit,co ti ostatni naznacuji/vycitaji...zda se,ze mel asi pravdu. no nic kuci,preji zdarne vyreseni vseho:)
starky1983 - 2009-04-09 17:40:56
Cascade Falls je normal glitch i kdyz to neni takovej hardcore jako treba MS1 a rockhooper ale i pres to ze ti to tam nevyjde a rubnes tak te to zvyhodni nez kdybys jel okolo to si myslim ze je definice sama o sobe kdyz normalne nekde rubnes je to trest za to ze si udelal chybu tady te to naopak jeste zvyhodni klasickej glitch ! ty ostatni skratky neresim o mnoha znich ani nevim a mam pocit ze je to v tech pravidlech tady peknej chaos v tom stebou souhlasim
Abe - 2009-04-09 17:31:22
ohledne Strakyho opravdu nevim co k tomu rict, podvod jako takovy je dany, stejnym metrem merim vsem i sobe. Naopak ho vyzyvam, at tedy on definuje proc by tyto zkratky mely byt podvodem, nikdo to tady zatim nedokazal. Opakuji, pokud se to necha normalne projet (Straky ver, ze v Cascade Falls zcela jiste a bez nejakyho bebi:-D) je to soucast cesty a melo by se to tak povazovat. Ale to jsem koukam asi jedinej kdo to tak vidi :)
Abe - 2009-04-09 17:24:00
Miro77: nezlob se, Mave je dobry jezdec, na trati to umi a hodne toho zna. Jeho tvrzeni neveri myslim si ani on sam. Pokud jsem ho nejak urazil, omlouvam se mu tady za to.
Abe - 2009-04-09 17:22:50
Starky: a proboha proc bych mel chtit vubec vyboucnout? Ja tam ani pres zadnou prekazku nejezdim :) Znas to tam vubec brachu? :-D
Hulvat - 2009-04-09 17:17:07
Abe ? tak to si se asi splet , s Monstrem to objizdim , nikdy jsem si to pres les nezkratil , jak rikas , je to tam o hubu ......... a ja souhlasim , proto si me tam snad nikdy nemoh z monstrem videt jet .....
Mira77 - 2009-04-09 17:16:17
...abe,to ze ma na to mave odlisny uhel pohledu,tedy jiny nazor,neznamena,ze musi byt hlupak...pokud chces hledat priciny a puvody antipatii k tobe,zkus si po sobe precist tyto sve vety a jim podobne a predstav si,ze jsou smerovane na tebe...uz chapes?!?...to je to,co ti vsichni naznacuji...
starky1983 - 2009-04-09 17:13:03
Pokud se budu bavit pouze o skratce na Cascade Falls tak je to normalni podvod at uz vybouchnes nebo ne jde totiz o to ze i kdyz vybouchnes tak te to hodi za vodu a zvyhodni je to proste glitch a byl jsi to ty kdo tvrdil ze by se melo jezdit jenom tam kde stim tvurci pocitali opravdu chces tvrdit ze stimhle pocitali ?? tomu sam neveris ze ne ? kdysi si proti tomu strasne brojil dnes to nevadi proc ? protze to umis ?
Abe - 2009-04-09 17:08:54
Mave: neber to prosim osobne nebo jako urazku, ale projevil jsi se tak trochu jako hlupak. Motorstorm neni Grid. Tady se nejezdi porad dokola po stejne trase. Musis znat vsechny cesty uz treba proto ze te tam nekdo vytlaci, kolikrat 2 ruzne cesty jsou stejne rychle a ty se tak rozhodujes na posledni chvili kudy vlastne pojedes a reagujes tak na posledni chvili na vzniklou situaci na trati.
Abe - 2009-04-09 17:03:46
Hulvate: ciste technicky :) v Collosus Canyon s Monster Truckem nalevo u druhe klady. Byl jsem mile prekvapenej :) ze premyslis o dobre stope a hloupe to neobjizdis. Pro me je to tam hodne riskantni, beru to proto radeji napravo od klady.
Abe - 2009-04-09 16:58:42
Nevim proc s Starky certi, nevim proc dava nekam svoje moudra, kde ani nic nejezdi :-D Cte jenom to co chce cist a rika jenom to co e mu hodi, ze? Jak typicke pro nej. Takze jeste jednou extra pro Starkyho :)

1. definice podvodu je stanovena: Pokud prekonas prekazku jinak nez jizdou (Select / Spawn nebo vybuchem), je to podvod. Za podvod je dohodle (uz treba jenom proto ze to tak navrhl TVURCE techto strranek - Tragedy!) 0 bodu za cely turnaj.

2. na veskere zde uvedene zkratky, nelze tuto definici pouzit. Nejsou tudiz podvodem a nelze je za to postihovat. Probehlo tady v tomto ohledu hodne diskuzi a nikdo to nedokazal definovat.

3. jak jsem tady jiz napsal, ze vsech tech zkratek co jste zde uvedli, jste me omezili pouze v Cascade Falls (prestoze i tam skakam jenom proto, ze pocitam ze tam skocej i dalsi hraci za mnou :-D a urcite si jiz hodne hracu vsimlo, ze se na 1. misto dokazu dostat behem samotne trati - ten skok je az na konci). Ostatni zkratky bud nejezdim, nebo jen s danym typem vozu. Protoze neexistuje duvod proc by tudy nikdo nemel jezdit, nikoho na techto mistech jsem ani nikdy z niceho neobvinoval. Sam to povazuji za soucast trasy a je na danem hraci, aby zvazil pripadna rizika.
Mira77 - 2009-04-09 16:54:14
hele chlapi,ty mapky trati,to je podle me dobrej napad,vsechny ty zasadni zkratky a cesty si nejak pojmenujete a pak uz jen kazdy admin vypise,ktere jsou v turnaji povoleny. nasledne pak hadek,alespon tedy na toto tema,budete usetreni:))
starky1983 - 2009-04-09 16:36:48
link nemam ja je mam stahle uz nevim odkut
Hulvat - 2009-04-09 16:35:06
Starky , hod link ........
Hulvat - 2009-04-09 16:33:41
Abe : mam dotaz , ciste technickej ....... Kudy ze to beru , dle tveho nazoru ? Trochu se v tom tady stracim . Pokud lze podjed kladu tak ji podjedu , pokud me to velikost vozu nedovoli , cele to objizdim . Nic vic , nic min .......
starky1983 - 2009-04-09 16:32:51
Ja mam mapky vsech trati jestli je nekdo chce poslu na email
<- předchozí strana | 3/8 | následující strana->



Sports Champion...
papulin
150,-



PlayTV
MARCO1967
180,-



Active 2
MARCO1967
180,-



Resident Evil 5
hrejstejsn
Výměna



The Evil Within
hrejstejsn
Výměna