Drtivá většina z vás si myslí, že je NASCAR jen o zatáčení do leva, jenže to není vůbec pravda. Pokusím se vás teda vyvést z omylu silničním závodem. / Trať: La Sarthe 2009 bez šikan. / 20 kol / Libovolné auto NASCAR Sprit Cup / Damage heavy, penalty none, pneu free a asistenty off. Do přátel si dejte nick Hulvat.
pretek:
start s posledneho miesta ale nevidel som to za problem, hned po dlllllhej rovinke som bol treti a vsetko islo OK ale v zakrute indianapolis sa mi zablokovali kolesa a hodiny ma neminuli. ok hned som sa vyhrabal ale v tom rozpolozeni som akosi stradil odhad a vrazil som do substance asi, uz si presne nepamatam kto tam bol...
a uz som vedel ze je zle. 4 krat v boxe, tlacil som co to dalo, aj hulvat pomahal, ale robil som aj chybi... druhy flek je fajn, gratulujem nesquikovi dnes si isiel fantasticky:)
To si ma fakt nepotěšil. Páč od tej doby co NASCAR dává Sport5 nevidím na těch závodech nic přiblblého. Naopak. už je řadím nad F1, před čtyřmi lety bych nic takového nenapsal. Tady je vydět, že když se tomu člověk alespoň trochu věnuje, pochopí věci které normální evropan nepochopí.
Inak zaujalo ma že poznáte Le Mans až tak, že viete názvy zákrut, ste si u mňa šplhli :-), mohlo by tie názvy GT5 ukazovať, niečo by som sa naučil. Inak ale Hulvát asi ťa nepoteším, keď to video okomentujem že škoda že taký talent ako Allmendinger, ktorý zažiaril vo formuľovej sérii ChampCars (CART) po prestupe k môjmu obľúbenému Tracymu do Players Forsythe, nemá čo iné jazdiť ako tieto priblblé NASCAR, škoda talentu.
Tohle mě nenapadlo ani ve snu. Nejspíš mi pomohlo to, že jsem startoval z PP a měl jsem po startu volnou cestu. Když jsem zjistil, že mám skoro minutový náskok, tak jsem se snažil jet bez chyb. Ale jedna chyba bohužel přišla. Někdy okolo poloviny závodu jsem ztratil orientaci kde se na okruhu nacházím a kdy, jsem to zjistil bylo už pozdě. Bylo to v první zatáčce Porsche, naštěstí je tam dostatečně velká úniková zóna. Ještě jednou děkuju všem :)
Normálne som teraz naštvaný na Gran Turismo. Dnes sa mi online _dvakrát_ stalo, že som trénoval s racing hard lebo evidentne nie je šanca aby soft vydržali na v tomto prípade zadnej náprave, v poslednom pit stope som skúsil totálnu kravinu ktorá nemohla fungovať, dať soft/soft - a fungovali dobre. To čo je toto za hovadinu? Soft držia oveľa lepšie a vydržia vlastne rovnako ako hard... nechápem. Takže vpredu soft, vzadu hard som mohol ísť tak do riti a nie pretekať. Ach jo.
Hulvát, prepáč, som naučený dávať pozor pri vracaní sa na trať (jedno z LFS pravidiel), ostal som stáť na mieste, ale bohužiaľ to aj tak nedopadlo dobre, je mi to ľúto.
Tak som si vyskúšal asi 10 kôl a vyzerá to na slušný prúser. :-) Asi od tretieho kola s racing hard vzadu stačí strašne málo a ide to do šmyku a ja to skoro nikdy nezvládnem, väčšinou to pretočím na druhú stranu... Ono aj vôbec rozbehnúť sa je problém, asi od 5000 otáčok na tej jednotke to zrazu zaberie a ojojoj. Keďže NASCAR nemajú svetlá tak som skúsil aj nočnú verziu a strašný úlet, na rovinke niekde v diaľke svetlo a inak tma... :-)
Ja som sem práve prišiel že sa odhlásim. :-) Ak mám trénovať tak buď dnes alebo možno trochu v sobotu a bez toho na túto podľa mňa ťažkú trať by som nešiel. Navyše pri jej dĺžke už vidím že by som si "hotlapil" niekde sám na konci. :-) Ešte uvidím.
Jednoznacne najlepsi turnaj v tyzdni. Splna vsetky moje poziadauky. Zavodne auto, realna trat a asistenty off. Ak sa manzelka bude citit v sobotu lepsie tak idem. Zatial sa neprihlasujem.