24h Le Mans Sobota - 26.03.2011 - 20:00 Admin závodu: Hulvat
Vytrvalostní závod na +/- 2 hodiny / 35 kol / Vozy: jakýkoliv prototyp třídy C, GTR, LMP1 nebo LMP2/ výkon omezen na 700k a váha na 800kg / progrese počasí 12, déšť umožněn ,damage heavy, penalty OFF / Nastavení pomůcek: skid recovery ON, driving line ON, jinak vše ostatní OFF / Do přátel si dejte nick Hulvat
Prsalo hned od zaciatku, priblizne v 6 kole prestalo prsat ale trat bola stale mokra. Celu noc bolo mokro a pouzivali sme intermediate. Priblizne v 18 kole zacala trat suchnut tak sme prezuvali na suche ale miestami bolo mokro tak to nebolo len cisto o softkach. A ku konci opet zacalo prsat a prsalo az do konca. Nikdy nebola trat natolko sucha aby sa dalo ist na plne pecky.
no tak jestli pršelo, tak to se vůbec nedivim, že to byla nutnost.. s těmahle kárama to byl pro mě problém s dávkováním plynu i na suchu.. natož na mokru.. je ale pravda, že se potom asi vytratí ten cit pro dávkování a těžko se odhaduje co je moc a co ještě málo.. Nu každopádně mě překvapilo, že se u vás měnilo pořadí ještě v posledním kole.. to muselo být asi hodně na těsno a já se bál právě toho, že špatně zvolím auto.. nebo málo natestuju nastavení a budu dostávat dvě hodiny v kuse :o) .. tak to jsem rád, že se to takhle osvědčilo a příště už snad s váma
a ještě jedna otázka.. můžete mi napsat kolik kol jste odjeli a kdy přišel déšť a jak dlouho se zhruba držel? zhruba můžete všechno, jde mi jen o ten progress toho počasí, jak to v GT funguje.. ještě jsem to nezažil
Mave vyborna otazka. Hulvat to napisal trefne. Na vode bez skid on s vozidlami ako su tieto je skoro nemozne odhrat turnaj,skusal som to a zabava sa vytratila a ostali len nervy ALE ja som mal jeden problem. Ked ze hrajem skid off tak som zviknuty na urcitu citlivos plynu. Pocas preteku som nevedel prist na to kedy mam dat pedal na podlahu, vzdy som daval ovela neskor. Ten skid to umoznuje skor ale ja som nevedel najst ten spravny moment.
Mave ver mi ze rozdiel medzi autami nebol. . Taktika vyhravalb, pevne nervi na mokrej trati. Ved cely pretek bola mokra trat akurat v strede preteku bolo trocha sucho. Bol to fakt vycerpavajuci pretek.
Chlapci dik za trening zajtra ideme na ostro:DDD
SPIDER gratulujem si endurance driver:) Hulvat skoda, uz som ta pasoval za vitaza:) Nesquik grrrrr skoda ze som rozbil auto v predposlednom kole:( SLOVAKIABOY si bojovnik nevzdal si to!
super :)